MAYA 2015 ÖZELLİKLERİ

Maya® 3B animasyon, modelleme, simülasyon, görüntüleme ve birleştirme yazılımı, 3B bilgisayar destekli animasyon, modelleme, simülasyon ve yüksek düzeyde genişletilebilir üretim platformunda görüntüleme için kapsamlı ve yaratıcı bir özellik seti sunar. Maya modelleme, desenleme ve gölgelendirici oluşturma görevleri için verimlilik artışı ile birlikte en son teknolojiye sahip karakter ve efekt oluşturma araç seti sağlar.

Maya buradan giriş yapıp ücretsiz indirip kurulumu yapabilirsiniz maya kurduktan sonra verilen serial ile 3 yıllık ücretsiz lisansını kullanabilirsiniz.

Bifrost Yöntemsel Efekt Platformu YENİ

Fotoğraf gerçekliğinde, dinamik simülasyon ve sıvı görüntüleri oluşturun.
  • Naiad teknolojisiyle geliştirildi, Maya'ya tam olarak entegre edildi ve kullanım kolaylığı için iyileştirildi.
  • Sonuçları Viewport 2.0 donanımıyla hızlandırılmış ekranda önizleyin ve NVIDIA mental ray görüntüleyiciyi kullanarak görüntüleyin.
  • Dilerseniz sıvı örgüsü oluşturmak için yeni parçacık yüzey oluşturucu kullanın veya vokselleri doğrudan görüntüleyin.
  • Parçacıkları, vokselleri ve örgüleri yerel dosya formatında veya seçilen sektör standardı dosya formatlarında dışa aktarın.

XGen Arbitrary Primitive Generator YENİ

Kürk, tüy, yaprak ve daha fazlasını oluşturmak için çokgen örgülerin yüzeylerinde eğimler, küreler ve özel geometrik şekiller yaratın.
  • Karakterler üzerinde saç, kürk ve tüy oluşturun ve bunları düzeltin.
  • Geniş alanları çimen, yaprak, ağaç, taş ve enkaz kalıntılarıyla doldurun.
  • Belleğe yüklenirse sistemi yavaşlatabilecek miktarda örneklenen veriyi işleyin.
  • Görüntülenen efekti etkileşimli olarak Viewport 2.0 ile önizleyin.
  • Özellikleri ayarlayarak, haritaları boyayarak, ifadeler oluşturarak veya dahili XGroom etkileşimli düzeltme araç setini kullanarak temel nesnelerin görünümünü ve davranışını kontrol edin.
  • Kılavuz saçlar oluşturarak uzun saçları kontrol edin.

Bullet Physics (gelişmiş)

AMD ile birlikte sağlanan, geliştirilmiş açık kaynak Bullet eklentisiyle büyük ölçekli, son derece gerçekçi, dinamik ve kinematik simülasyonlar oluşturun.
  • Yumuşak ve katı gövdeleri tek bir sistemde simüle edin.
  • Sürekli 3B çakışma algılama özelliğinden yararlanın.
  • Birden çok örgüden birleşik çakışan şekiller oluşturun.
  • İçbükey şekillerle daha iyi çarpışmalar üretin.
  • Maya Forces ile entegredir.
  • Daha fazla ölçeklendirilebilirlik için katı setleri destekler.

Maya nHair

Son derece gerçekçi saç ve diğer eğim tabanlı dinamikler yaratın.
  • Karmaşık simülasyonları hepsi birlikte çalışan çoklu dinamik birimlerle görüntüleyin.
  • Tüm Nucleus modülleri için alanların, kuvvetlerin ve kısıtlamaların ortak sistemini kullanın.

Maya nParticles

Çok çeşitli ve karmaşık 3B dinamik efektleri simüle edin.
  • Duman, sprey ve tozu görüntüleyin.
  • Dökülen ve çalkalanan sıvılar yaratın.
  • nParticles'ın hacim olarak çoğalması için kendiliğinden çakışma kullanın.
  • Çap, renk, opaklık ve zaman içinde (veya yaş, çap, hız içinde) ışık yayma gibi gölgelendirme niteliklerinin haritasını oluşturun.
  • Karmaşık ifadeler yazmaya gerek kalmadan esnek nConstraints kullanarak kontrol kazanın.
  • Parçacıkları nesnelerle değiştirmek için geometrik örnekleme kullanın.
  • Maya nCloth ve Maya nHair arasındaki çift yönlü etkileşimden yararlanın.

Maya nCloth

Gerçekçi kıyafet ve diğer deforme olan materyalleri entegre araç setini kullanarak oluşturun.
  • Her türlü çokgen örgü modelini nCloth nesnesine dönüştürün.
  • Bükülme, esneme, kesilme ve delinme gibi kumaş niteliklerini boyayın.
  • 3B nesnelerin sert, kıvamlı veya akışkan olmasını sağlayın.
  • Düğme takmak, kumaşları yırtmak veya hareketi kontrol etmek için topolojiden bağımsız kısıtlamalar kullanın.
  • Pantolon üzerindeki gömlek gibi kumaş üzerine kumaş görüntüleri simüle edin.
  • Oldukça gerçekçi sonuçlar elde etmek ve kendiliğinden iç içe geçme hatalarını önlemek için kendiliğinden çakışma kullanın.
  • Daha karmaşık efektler elde etmek için ön belleğe alınan birden çok simülasyonu birlikte kullanın.
  • Maya nParticles ve Maya nHair arasındaki çift yönlü etkileşimden yararlanın.

Maya Fluid Effects

Son derece gerçekçi çevre özelliklerini, patlamaları, kıvamlı sıvıları ve açık su efektlerini simüle edin ve görüntüleyin.
  • Bulutlar, duman, kar, buhar, sis ve nükleer patlamalara ilişkin ön ayarlardan dilediğinizi seçin.
  • Fark yaratan animasyon dokuları yaratmak için 2B sıvıları kullanın.
  • Maya'nın diğer bölümlerine entegre edilir: örneğin, parçacıklar üzerinde kuvvet görevi gören sıvılar.

Katı ve yumuşak gövde dinamikleri

Birden çok katı ve esnek nesne için inandırıcı simülasyonlar oluşturun.
  • Katı gövde nesnelerini kısıtlamalarla bağlantılı hale getirin: Tırnak, Menteşe, Bariyer, İğne ve Yay.
  • Yumuşak gövde nesnelerini, boyanabilir hedef ağırlıklarla ikincil hareket grafikleri oluşturmak için kullanın.
  • Doğal güçlerin hareketlerini dinamik alanlarla simüle edin.

Maya Fur

Gerçekçi kürk, kısa saç, yün ve çimen görünümleri oluşturun.
  • Birden çok kürk türü ön ayarı.
  • Her yüzey için birden çok kürk türü.
  • Islak, mat ve kirli kürk oluşturmak için topaklanma kontrolleri.
  • Bağımsız animasyon karelerinde veya dinamik kürk hareketlerinde çekim sistemi.

Jeodezik voxel bağlama YENİ

Yüksek kalitede, üretime hazır bağlı karakterleri yenilikçi ve yeni dış görünüm uygulama yöntemiyle daha kısa sürede yaratın.
  • Karmaşık geometrik şekilleri iskeletlere hemen bağlayın.
  • Su geçirmez olmayan geometriyi ve örgüleri hareketsiz veya üst üste binen bileşenlerle işleyin.
  • Sonuç ağırlıkları Maya'da mevcut olan dış görünüm uygulama yöntemleriyle uyumludur ve oyun motorlarında kullanıma uygundur.

Genel animasyon araçları

Bağımsız animasyon kareleri, yöntemsel ve komut dizisine sahip animasyon için 3B animasyon araç setleri üzerinde uzmanlaşın.
  • Özelliklerle birlikte çalışan ve zarar vermeyen animasyon katmanlama sistemi.
  • Kapsamlı genel kısıtlama çeşitleri.
  • Hareketli parametreler arasındaki karmaşık ilişkileri bağımsız animasyon karelerine dönüştürmek için Set Driven Key aracı.
  • Hareketli özelliklerin zaman içinde nasıl değiştiğini kontrol etmek için Grafik ve Döküm Listesi Düzenleyiciler.
  • Statik modelleme veya animasyon için deforme ediciler.
  • Hareket animasyonuna görüntü alanında ince ayar yapmak için düzenlenebilir hareket yolları.
  • Animasyonun doğrudan 3B ortam içinde taslağını almak ve işaretlemek için Yağlı Kalem.
Maya 3B animasyon yazılımı ile gerçekçi deformasyonları kullanarak inandırıcı karakterler oluşturun, dış görünüm verin, donatın ve poz verdirin.
  • Human IK çözümcüsü ile tam gövde ters kinematik model üretimi.
  • Yerleşik Spline IK, Spring IK ve tek zincir ve hafif 2 kemikli çözücüler.
  • İki ayaklı ve dört ayaklı modellerin doğal eklemlenmesi için IK sistemi.
  • Hareket yakalama ve diğer animasyon verileri ile çalışmak için zarar vermeyen canlı yeniden hedefleyen iş akışı.
  • Gerçekçi ya da aşırı biçimlendirilmiş kas ve deri hareketi için Maya Muscle gelişmiş deformasyon araçları.
  • Bağlı iskelet üzerinde eklem işlemeye yardımcı zarar vermeyen iş akışı.

Yeniden kullanılabilir animasyon

Mevcut karakterleri ve animasyonları zaman kazanmak için tekrar kullanın, dönüştürün ve uyarlayın.
  • Modeller arasında dış görünüm uygulamalarını aktarmak için Substitute Geometry aracı.
  • Animasyonu karakterler arasında aktarmak için ATOM (Animation Transfer Object Model) çevrimdışı dosya formatı.
  • Pozları ve animasyon kliplerini zarar vermeden düzenlemek için Trax Doğrusal Olmayan Animasyon Düzenleyici.

Kamera Ardıştırıcı

Görselleştirme öncesi ve sanal film yapımını hızlandırın.
  • Tek bir animasyon sıralamasında birden fazla kamera çekimini yerleştirin.
  • İlişkili film, ses ve zaman kodlaması bilgileriyle çekimleri Maya'da yerleştirmeye başlayın ya da editörden FCP ya da AAF formatlarında bir EDL aktarın.
  • Klipleri yeniden sıralamak, Giriş ve Çıkış noktalarını düzenlemek ve kamera atamalarını değiştirmek için Sequencer Playlist'i kullanın.
  • Bir EDL öğesini isteğe bağlı olarak iyileştirmek için yeniden editöre aktarmadan önce sıralamayı gözden geçirmek için Playblast'ı kullanın.

Gelişmiş yeniden topoloji çıkarma araç seti YENİ

Net deformasyonlar ve daha iyi performans için örgüleri kolayca en iyi şekilde kullanın.
  • Quad Draw aracı Relax and Tweak özelliğini Yumuşak Seçim ile ve etkileşimli Edge Extend aracıyla entegre eder.
  • Net deformasyonlar ve daha iyi performans için örgüleri en iyi şekilde kullanın.

OpenSubdiv desteği YENİ

Son derece hızlı çizim performansı, yer değiştirme haritası görselleştirme ve OpenSubdiv kütüphanelerinden sağlanan destek ile alt bölüm yüzeyleri için RenderMan eşleştirmesi elde edin.
  • Pixar tarafından açık kaynak olarak sağlanan ve birlikte çalışan Microsoft Research teknolojisi.
  • Deformasyon sırasında son derece hızlı çizim performansı sağlamak için paralel CPU ve GPU mimarilerini birlikte kullanın.
  • Yer değiştirme haritalarını görüntülemeye gerek kalmadan etkileşimli olarak görselleştirin.
  • Pixar'ın RenderMan görüntülemesinde oluşturulan alt bölüm yüzeylerini doğru bir şekilde eşleştirin.

Çokgen modelleme (gelişmiş)

Daha kapsamlı bir şekilde entegre edilen Modelleme Araç Seti ile güvenli ve daha hızlı çokgen modelleme ve Boole işlemlerinin tadını çıkarın.
  • Çokgen geometrisinde daha hızlı ve daha güvenli Boole işlemleri için verimli kütüphaneden yararlanın.
  • Genişletilmiş Eğim aracıyla daha iyi eğimler oluşturun.
  • Kapsamı genişletilmiş olarak entegre edilen Modelleme Araç Seti sayesinde çokgen modelleme iş akışlarını geliştirin.

UV araç seti (gelişmiş)

Karmaşık UV örgülerini hemen oluşturun ve düzenleyin, döşenmiş doku sıralamalarıyla çalışırken daha hızlı sonuçlar elde edin.
  • Daha hızlı ve kolay yüksek kaliteli sonuçlar için çoklu kullanımlı açma algoritması.
  • UV dağıtımının görselleştirilmesine yardımcı olmak için checkerboard ve sıkıştırma gölgelendiricileri arasında geçiş özelliği.
  • Daha fazla verimlilik için yeni ve iş akışları seçimi.
  • Daha gelişmiş bir iş akışı için Mudbox 3B dijital şekil ve doku boyama yazılımı (İngilizce) ve belirli diğer doku boyama uygulamalarıyla UDIM ve UV etiketli doku sıralamalarını yükleme, görselleştirme ve görüntüleme desteği.

Çokgen ve alt bölüm örgü modelleme

Çokgen örgüleri oluşturmak ve düzenlemek için üretimde başarısı kanıtlanmış ve sezgisel 3B karakter modelleme ve ortam modelleme araç setini kullanın.
  • dRaster tarafından sağlanan NEX araç seti teknolojisine yerleşik entegre modelleme özellikleri seti.
  • Köprüleme, Saplama, Kesme, Kamalama, Eğim, Geçirme, Quad Draw, Chamfer Vertex araçları ve daha fazlası.
  • Daha düşük çözünürlüklü proxy veya kafesi düzenlerken alt bölümlere ayrılan örgüleri sorunsuz bir şekilde önizleme veya görüntüleme özelliği.
  • Gerçek yumuşak seçim, ön seçim vurgulama ve kamera tabanlı seçim ayırma.
  • Ortam optimizasyonu için çokgen azaltma, veri temizleme, kör veri etiketleme ve ayrıntı seviyesi araçları.
  • UV, her tepe için renk ve tepe konum bilgilerini farklı topolojilerdeki çokgen örgüler arasında aktarma özelliği.
  • Pozlanan örgüler üzerinde çalışmak için topoloji tabanlı simetri araçları.

Yüzey modelleme

Görece daha az sayıda kontrol köşesi kullanarak matematiksel açıdan sorunsuz yüzeyler oluşturmak için iki yöntemden yararlanın: NURBS ve hiyerarşik Alt Bölüm Yüzeyleri.
  • Alt bölüm yüzeylerinin değişik bölgelerinde, farklı ayrıntı düzeyleri. İhtiyaç duyulan yere ayrıntı ekleyin.
  • Parametrelendirme ve süreklilik üzerindeki yüksek düzeyli kontrol sayesinde NURBS Yüzeyleri eklenebilir, kaldırılabilir, hizalanabilir, birbirine bağlanabilir, genişletilebilir, doldurulabilir veya yeniden oluşturulabilir.
  • NURBS ve Alt Bölüm Yüzeylerini çokgen örgülere veya çokgen örgüleri NURBS ve Alt Bölüm Yüzeylerine dönüştürün.
  • Eğri tabanlı kıvrım ve yüzey inşa araçları.

UV'ler, normaller ve her tepe için renk

UV'ler, normaller ve her tepe için renk verileri oluşturun ve düzenleyin. Yazılım, etkileşim veya oyun içinde 3B görüntüleme için ekstra veri gerekir.
  • Kreatif desenlemeye yönelik gelişmiş iş akışı.
  • Farklı doku kanalları için farklı doku koordinatlarını destekleyen çoklu UV setleri.
  • Her örnek için UV setleri sayesinde birden çok nesneyi temsil eden tek bir örgü kullanabilir ve ortam yükünü azaltabilirsiniz.
  • Oyun tasarımına uygun canlandırılabilir her tepe için renk (CPV), ön ışıklandırma, kullanıcı tanımlı normaller ve normal harita oluşturma için birden çok set.

Script desteği ve API

Verimliliği artırmak, özellikleri uyarlamak ve çalışmanızı farklı kılmak için Maya script'leri oluşturun ve eklentiler yazın.
  • Maya Embedded Language (MEL) veya Python* script dillerinden dilediğinizi seçin.
  • C++, Python veya .NET dillerinde, Maya komut satırından çalışan Maya eklentileri ve bağımsız uygulamalar yazın.
  • Dosya çevirmenleri, donanım gölgelendiricileri ve yüzey şekilleri dahil olmak üzere yeni türlerde Maya nesneleri geliştirin.
  • Qt Designer veya Pyside ile özel araçlar için arayüz bileşenleri oluşturun ve bunları doğrudan Maya yazılımına yükleyin.

*Python, Python Software Foundation şirketinin tescilli ticari markasıdır.

2B ve 3B entegrasyonu

2B boyama, vektör, editör ve belirli birleştirme uygulamaları için gelişmiş iş akışlarından yararlanın.
  • Tek bir ortamda birden çok geçişi yönetmek için Görüntü Katmanları kullanın ve bunları dilediğiniz kompozitöre veya Adobe Photoshop (PSD) ya da Flash (SWFT) yazılım çıkışı olarak dışa aktarın.
  • Ortamdaki görüntü katmanlarını temel alarak birleştirme ağacı oluşturun ve güncelleyin.
  • EDL'i, Apple Final Cut Pro uygulama programına, XML veya AAF formatlarında içe aktarın; Kamera Ardıştırıcı'da çekim zamanlamalarını değiştirin ve yeniden dışa aktarın.
  • Orijinali güncelleme özelliğini koruyarak Adobe Illustrator yazılım dosyalarında eğim oluşturun ve düzenleyin.

Veri ve ortam yönetimi araçları

Büyük veri setlerini özel araçlar ve iş akışlarıyla etkili bir biçimde yönetin.
  • Güçlü bağımlılık grafiği mimarisi sayesinde düğüm ilişkilerini görüntüleyin ve düzenleyin.
  • İş akışlarını yönetmek ve performansı artırmak için ortam öğelerini ihtiyaç duyulana kadar azaltarak varlıklar ve dosya referansları aracılığıyla ortamları dilimleyin.
  • Düğümleri kapsayıcılarda gruplayın, özel ve kullanıcıya özgü görünümler oluşturun.
  • Modellenen verileri yeniden oluşturmadan önce kapsamlı bir şekilde değiştirin
  • Ortam öğelerini basit, düşük çözünürlüklü örgüyle değiştirin ve önceden çevrilen verileri yalnızca görüntüleme için gerektiğinde mental ray* (İngilizce) Render Proxy kullanarak yükleyin.
  • Karmaşık veri animasyonunu ve simülasyonunu, uygulamadan bağımsız olarak işlenen geometriye çekmek için Alembic açık kaynak bilgisayar grafiği alış veriş çerçevesi formatında okuyun ve yazın.

*mental ray, NVIDIA ARC GmbH’nin tescilli ticari markasıdır ve Autodesk, Inc. tarafından lisanslı olarak kullanılmaktadır.

Akıllı veriler için Ortam Montaj araçları

Büyük ve karmaşık dünyaları daha kolay oluşturun.
  • Üretim varlıklarını gizli öğeler olarak yönetin.
  • Değişen ayrıntı düzeyleri gibi farklı sunumlar arasında kolayca geçiş yapın.
  • Düzenlemeleri ortam montaj hiyerarşisinde herhangi bir düzeyde uygulayın, hareketlendirin veya sorgulayın.
  • Montajlar üzerinde geçersiz kılınanları gelişmiş Düzenlemeler sistemiyle izleyin.
  • Özel çözümler yaratmak üzere araç setini uyarlamak için API'dan yararlanın.

Gelişmiş dosya yolu işleme

File Path Editor ile hatalı veri yollarını kısa sürede tespit edin ve düzeltin ve URI desteği sayesinde yerel olmayan verilerle çalışın.
  • File Path Editor kullanıcı arayüzü harici dosyalar kullanan düğümleri listeler: dokular, görüntü düzlemleri, referanslar ve ses dosyaları.
  • Bir dosya yolu hatalı olduğunda dosyayı hemen bulun veya bir dizin yapısında tekrarlanan aramalar yapın.
  • Farklı bir dizin yapısı olabilecek başka bir kullanıcıya teslim ederken mevcut olmayan dosya yollarını belirleyin.
  • Standart olmayan dosya yollarındaki dosyalara yeni URI desteğiyle erişin.
  • Maya yazılımına gereken herhangi bir URI şemasını öğretmek için API (uygulama programlama arayüzü) kullanın.

ShaderFX YENİ

ShaderFX gerçek zamanlı görsel gölgelendirici düzenleyici ile gelişmiş HLSL, GLSL ve CgFX görüntü alanı gölgelendiricileri oluşturun.
  • Tıkla ve sürükle iş akışı sayesinde farklı düğümleri birbirine bağlayarak gölgelendirici ağları oluşturun.
  • Kayan nokta değerleri, matematiksel işlemler, doku haritaları, normal haritalar ve renk düğümlerinden dilediğinizi seçin.
  • Malzemeleri gerçek zamanlı olarak görselleştirin.
  • Her temel düğümün detaylarına inin.

mental ray içinde Ptex desteği YENİ

Ptex doku dosyalarını mental ray (İngilizce) for Maya içinde görüntüleyin.

Mudbox 2015 3B dijital şekil ve doku boyama yazılımı (İngilizce) veya başka bir doku boyama uygulamasında Ptex dosyaları oluşturup bunları metal ray for Maya içinde görüntüleyerek UV'ler oluşturma ve bunları örgülere atama ihtiyacını ortadan kaldırın.

Entegre görüntüleyiciler

Yerel Maya yazılımı görüntüleyicinin yanı sıra entegre görüntüleyici seçeneklerine sahip olun.
  • Entegre ve gelişmiş fotoğraf gerçekliğinde özelliklere sahip mental ray (İngilizce) for Maya.
  • Maya Batch* için beş mental ray lisansı ve Maya Satellite için 4 mental ray lisansı.
  • 3B içeriği web veya baskı için 2B içeriğe dönüştürmek üzere kullanılabilen, Flash ve Illustrator için çıkış alınabilen vektör görüntüleyici.
  • Yüksek kaliteli görüntüleri daha hızlı oluşturmak için donanım görüntüleyici.
  • Görüntü alanını üçüncü taraf veya özel görüntüleyiciyle geçersiz kılma özelliği.

*Özellik yalnızca ağ lisansıyla kullanılabilir.

Maya yazılımında boyama

Sezgisel fırça tabanlı araçları kullanın.
  • Gerçekçi, doğal ayrıntılı ve boyama efektleri oluşturun.
  • 500 düzenlenebilir, basınca duyarlı, ön ayarlı fırçalardan dilediğinizi seçin düzenleyin ve harmanlayın.
  • Büyüyen bitkiler gibi efektleri simüle etmek için yerleşik animasyon özelliğini kullanın.
  • Paint Effects darbelerinin yüzeyler, hacimler ve birbirleri üzerindeki etkilerini kontrol edin.
  • Etkileşimli boyama sırasında tam olarak görüntülenen darbeler çizin ve anında geri bildirim alın.
  • Dokuları doğrudan yüzeyler üzerine boyayın.
  • Geometrik şekillendirme, ağırlık haritalarını boyama, kürk tarama ve bir yüzey üzerine özel komut dizileri uygulayın.
  • Paint Effects darbelerinin yüzeyler, hacimler ve birbirleri üzerindeki etkilerini kontrol edin.
  • Paint Effects darbelerinin yüzeyler, hacimler ve birbirleri üzerindeki etkilerini kontrol edin.

Çizgi Film Gölgelendirici

3B ortamları, fotoğraf gerçekliğinde olmayan stilde görüntülenen çarpıcı çizgi film animasyonlarına dönüştürün.
  • Elle çizilmiş, geleneksel çizgi film, çizgi roman ve Japon manga/anime görünümlerinin benzerlerini çizin.
  • Karmaşık geçişler, kamera hareketleri ve simüle efektler oluşturmak için 3B ile çalışın.
  • Dış hatları boya efektleriyle oluşturmak ve çizgi stili, yerleşim ve genişlik üzerinde net kontrol sahibi olun.
  • Etkileşimli önizlemeleri gerçek zamanlı olarak görüntüleyin.
  • Sonuçları mental ray (İngilizce) for Maya veya Maya yazılımında ya da donanım görüntüleyicileri kullanarak görüntüleyin.

Gelecek nesil görüntü alanı ekranı ve gölgelendirme (Gelişmiş)

Varlıkları ve görüntüleri daha kısa sürede düzenlemek için yüksek kaliteli ve yüksek performanslı, etkileşimli bir ortamda çalışın.
  • Viewport 2.0 parçacıklar, Maya nHair ve Maya nCloth gibi ilave efektleri, görüntüleme ve desenleme özelliklerini destekler.
  • XGen Arbitrary Primitive  Generator ve Bifrost Yöntemsel Efekt Platformu çıktılarını etkileşimli olarak önizleyin.
  • Gerçek zamanlı gölgelendirici efektleri için Maya DX11Shader* ile güçlü DirectX 11 yazılımını edinin.
*DX11Shader yalnızca Windows 64-bit işletim sisteminde kullanılabilir.

Görüntüleme, gölgelendirme ve kamera özellikleri

3B gölgelendirme, görünütleme ve kamera özelliklerinden yararlanın.
  • Görüntü alanı stereo görüntüleme içinde çalışabilen esnek stereo kamera donanımıyla çalışın.
  • Çoklu kullanımlı Etkileşimli Fotoğraf Gerçekliğinde Görüntüleyici (IPR) ile daha hızlı yineleyin.
  • Gelişmiş düğüm tabanlı düzenleyiciler sayesinde 3B gölgelendirme ağlarını sezgisel olarak oluşturun, düzenleyin ve organize edin.
  • Görüntü geçişlerine ilişkin düğüm tabanlı sunumları doğrudan Maya yazılımında oluşturun ve düzenleyin.
  • Normal, yer değiştirme, dağıtma, gölgeli, ortam perdeleme ve özel mental ray (İngilizce) gölgelendirici bilgilerini modeller arasında aktarın.
  • 80 Substance prosedürel doku içeren kütüphaneyi kullanın.

Maya Composite*

Çok özellikli, yüksek performanslı, yüksek dinamik aralığına (HDR) sahip bir kompozitörden yararlanın.
  • Paydaşlarınızla doğrusal olmayan iş akışlarında etkili bir şekilde işbirliği yapın.
  • Maya'da görüntülenen geçişleri geliştirin ve bunları canlı çekim görüntü olarak birleştirin.
  • Bit derinliği veya görüntü boyutundan bağımsız olarak görsel medyayla sorunsuz bir şekilde çalışın.
  • Görüntü bindirme, renk düzeltme, kamera eşleştirme ve diğerleri için gelişmiş araçlardan yararlanın.
  • Raster ve vektör boyama ve entegre izleme sayesinde karmaşık rotoskop iş akışları gerçekleştirin.
  • Stereoskopik yapımlar için gereken araçları birleştiren, eksiksiz 3B birleştirme ortamında çalışın.
* Autodesk Exchange ile karşılanan özellik.Autodesk Exchange uygulama mağazasındaki uygulamalar Autodesk Exchange Apps Son Kullanıcı Lisans Anlaşması'na tabi olabilir.

Profesyonel kamera izleme*

Canlı çekim sıralarından doğru 3B kamera ve hareket verilerini elde edin ve MatchMover yazılımını kullanarak CG öğelerini bir ortama ekleyin.
  • Push-Button Matchmoving ile gelişmiş otomatik 3B izleme özelliğinden yararlanın.
  • Kameranız ve manuel kontrollere sahip 3B içeriğiniz için 3B referans sistemi oluşturun.
  • İzlenen parametreleri filtreleyin ve hassas ayarını yapın, çoklu görüntü ve resimden izleyin, hareket eden nesneleri izleyin
* Autodesk Exchange ile karşılanan özellik.Autodesk Exchange uygulama mağazasındaki uygulamalar Autodesk Exchange Apps – Son Kullanıcı Lisans Anlaşması'na tabi olabilir.
 
barcode
Destek ?in Buradaki Reklamlar? T?klayabilirsiniz.
Destek ?in Buradaki Reklamlar? T?klayabilirsiniz.

Ses Kontrolleri

Tam Ekran Yap